A csomag nem a megrendelt terméket tartalmazza
Téves áru / Nem a megrendelt terméket kaptam
Amennyiben nem azt kapta, amit rendelt, először is elnézését kérjük.
A tévesen kiszállított termék kapcsán kérjük, hogy mielőbb töltse ki a reklamációs űrlapot az alábbi linken.
Előzetes egyeztetést követően mi gondoskodunk a visszaszállítással kapcsolatban, nem kell Önnek vesződnie ezzel.
A beérkező reklamációt követően 3 munkanapon belül értesítjük a reklamáció következő lépéséről.
Gyakran ismételt kérdések
Ha megrendeléskor Ön követett el hibát, visszaküldheti a bontatlan és sértetlen csomagolású termékeket. Ebben az esetben a vásárlót a termék(ek) visszaküldésével járó szállítási költségeket terhelik.
Magyar Postával - INLEA-HU Kft Postán Maradó, 2900 Komárom, 1-es posta, Czibor Zoltán utca 3.
Futárszolgálattal - INLEA-HU Kft, Veľký Harčáš 133. Komárno 945 01, Slovensko. Futárszolgálattal történő szállítás esetén a külföldi raktárunkba tudja küldeni a terméket: Az alábbi weboldalon megtudhatja, melyik a legkedvezőbb futárszolgálat: https://www.futarlista.hu/
Igyekszünk a legnagyobb odafigyeléssel elkészíteni a megrendeléseket, amennyiben mégis előfordul, hogy nem a megrendelt terméket kapta, elnézését kérjük. Az alábbi reklamációs űrlapunkat kitöltve a hiba leírása mezőnél nevezze meg a helytelenül kiszállított terméket, esetleg csatoljon fényképet is a kézbesített termékről, dobozról.
Ügyfélszolgálati munkatársunk az űrlap beérkezése után legkésőbb 3 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot a probléma mihamarabbi megoldása érdekében.
Abban az esetben ha a hiba a részünkről történt a termék(ek) cseréjét csomag cserével oldjuk. A megfelelően kitöltött reklamációs űrlap beérkezése után, a reklamációs osztályunk, legkésőbb 3 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot a csomagcsere egyeztetésével kapcsolatban. Ez a szállítási mód Önnek plusz költséggel nem jár. Ha a reklamációs osztályunkkal megbeszélték a csomagcsere várható időpontját, Önnek nincs más tennivalója, mint a terméket (sértetlen és nem használt állapotban) gondosan visszacsomagolni, minden papírjával és címkéjével együtt. Amikor az új rendelést (vagyis a cserét) hozza a futár, a nem megfelelő terméket kell átadni a futárnak, aki viszi a csomagcímkét és a terméket visszaszállítja a raktárunkba.
Kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a reklamacio@inlea.hu email címen.
Ha nem talált választ a kérdésére, kérjük, a reklamacio@inlea.hu e-mail címen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
További információt az inlea.hu Általános Szerződési Feltételeiben talál.