Sérült vagy hibás termék a garanciális időszak alatt
Termékkel kapcsolatos reklamáció
Webáruházunk törekszik arra, hogy minőségi termékeket tudjon vásárolni tőlünk és mindezeket ismert és megbízható beszállítóktól szerezzük be Önnek. Ha, azonban a termék nem működik, javítjuk, cseréljük vagy visszatérítjük a hibás termék vételárát.
A reklamáció első lépéseként kérjük töltse ki a reklamációs űrlapot az alábbi linken! A beérkező reklamációt követően 3 munkanapon belül értesítjük a reklamáció következő lépéséről.
Gyakran ismételt kérdések
Törekszünk arra, hogy a javítás tizenöt napon belül megtörténjen, ugyanakkor a kijavítás vagy a kicserélés időtartama ennél hosszabb ideig is eltarthat, ekkor webáruházunk köteles Önt tájékoztatni a kijavítás vagy csere várható időtartamáról.
Kérem töltse ki a reklamációs űrlapot az alábbi linken.
A reklamációs űrlapon tüntesse fel az adatait, a rendelésszámot, a termék(ek) megnevezését. A hiba leírása mezőben írja le a lehető legpontosabban a tapasztalt hibát, valamint csatolja a hibát igazoló fényképeket. Kérjük a fényképet próbálja a legjobb minőségben elkészíteni, lehetőleg a legjobb fényhatások mellett és több szögből is fényképezzen.
Nem kell, ugyanis a csomagolás nem része a panaszkezelési eljárásnak. Ha azonban az eredeti csomagolás elérhető, segít a termék szállítás közben a megfelelő védelem biztosításában.
A terméket viszont mindig gondosan csomagolja be, hogy a szállítás során további károk ne keletkezzenek benne.
Igen, tartozékokkal együtt küldje vissza a terméket. Előfordulhat, hogy a szerviznek a tartozékokra is szüksége lesz, így lényegesen lerövidülhet a termék javítási ideje.
Az ilyen reklamációt mindig egyénileg bíráljuk el, a beérkező reklamáció után felvesszük Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk arról, hogy a termék tartozékát vagy az egész terméket kérjük e visszaküldeni.
A javított terméket a reklamációs űrlapon, az Ön által megadott címre küldjük vissza.
Amennyiben a reklamációs osztály részéről megállapítást nyer, hogy a termék nem javítható, webáruházunk köteles a terméket 8 napon belül kicserélni. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség webáruházunk köteles a vételárat 8 napon belül a vevő részére visszatéríteni.
Kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a reklamacio@inlea.hu email címen.
Ha nem talált választ a kérdésére, kérjük, a reklamacio@inlea.hu e-mail címen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
További információt az inlea.hu Általános Szerződési Feltételeiben talál.